2022 vasaris

Pagal KVJUD planą numatytas uosto kanalo išgilinimas nuo 14,50 iki 15,50 m

2021 rugsėjis

Planuojamas 150 m STS kranų bėgių ruožo pratęsimo užbaigimas

2021 sausis

Krantinėse sumontuojamas 5 –asis STS tipo kranas, užbaigiamas pirmasis investicijų programos etapas

2019

Pradeda veikti išankstinės autotransporto atvykimo registracijos sistema (VBS), sukurta bendradarbiaujant su kompanija VISY

2019

 „Klaipėdos Smeltė“ įtraukiama į TIL terminalų, veikiančių kaip mokymo ir kompetencijų centras, sąrašą

2018

Pirmą kartą įgyvendintas JAV karinių pajėgų projektas, į specializuotą „ro-ro“ tipo laivą Green Ridge pakrauta virš 300 vnt. įvairios vikšrinės bei ratinės karinės technikos: tankų, pėstininkų kovos mašinų ir kt.

2018

Pradėti reguliarūs MSC okeaninių konteinervežių, plaukiančių maršrutais Australia Express ir Himalaya Express, reisai į Klaipėdos uostą. Pradedami krauti „tranšipmento“ konteineriai, plukdomi iš/į St. Peterburgą, (Rusija), Kotką (Suomija) ir Mugą (Estija)

2018

Prie Klaipėdos Smeltės krantinių pirmą kartą uosto istorijoje sėkmingai aptarnautas rekordinio dydžio ULVC klasės laivas-konteinervežis MSC Ingy, kurio talpa – 19.462 TEU, ilgis – 400 m, plotis – 59 m.

2017

Už originalumą iškeliant Lietuvos trispalvę ant STS krano Lietuvos valstybės atkūrimo dieną šalies prezidentė Dalia Grybauskaitė įteikia Bendrovei valstybinę vėliavą

2016

Atidarytas 4,1 mln eurų kainavęs viadukas per Nemuno gatvę ir geležinkelį, skirtas užtikrinti nepertraukiamą autotransporto judėjimą į/iš Bendrovės. Investuotojas – Klaipėdos Valstybinio Jūrų Uosto Direkcija

2016

Už Konteinerių paskirstymo centro projekto įgyvendinimą Bendrovė apdovanota prizu „Lietuvos metų gaminys 2015“

2015

Bendrovė laimi prizą „Metų Investuotojas 2014“ kasmetiniame „Investors‘ Forum Association“ konkurse

2014

Pastatytos giliavandenės krantinės Nr.90-96 su leistina 13,20 m laivo grimzle, baigta 6 metų trukmės ir 200 mln. eurų vertės investicijų programa, skirta pasiruošimui aptarnauti okeaninius laivus

2013

Bendrovėje pradeda veikti STS, RTG ir MHC tipo kranų kranininkų mokymo centras su moderniu treniruokliu-simuliatoriumi

2013

Pradeda veikti tuščių konteinerių depas – integruota konteinerių terminalo dalis (konteineriai inspektuojami, remontuojami, pritaikomi maisto produktams ir kt.)

2013

Konteinerių terminale pastatytas pirmasis STS (ship-to-shore) tipo kranas, pradėtas laipsniško perėjimo nuo darbo mobiliaisiais kranais prie operacijų STS kranais etapas

2012

2 mobiliais uosto kranais iškrautas iš laivo sunkiausias bendrovės istorijoje negabaritinis krovinys, sveriantis 180 tonų

2008

Kontrolinis bendrovės akcijų paketas parduotas „MSC Group“ valdomai kompanijai „Terminal Investment Limited Sàrl (TIL)“

2006

Atidarytas konteinerių terminalas, veikiantis greta generalinių ir šaldytų produktų krovos terminalų

1998

„Klaipėdos Smeltė“ tampa privačia bendrove, klaipėdiečių šeimos verslu

1991

Įregistruota laivų krovos kompanija „Klaipėdos Smeltė“, kurios pagrindinė veikla – pakuotų, birių ir šaldytų krovinių perkrovimas

1945

Įkurtas Klaipėdos žvejybos uostas, vėliau išaugęs į laivų krovos kompaniją „Klaipėdos Smeltė“

1928

Dabartinėje bendrovės teritorijoje pastatomas AB „Maistas“ sandėlis-šaldytuvas ir pradedamos pirmos terminalinės operacijos: į laivus kraunama šaldyta skerdiena ir sviestas.